0 0

چه مقدار پیاده روی در روز باید انجام دهید تا وزنتان شروع به کم شدن کند ؟

ورزش و سلامت حمید رضا رحیمی 1396/03/30 1107 بازدید
متوسط سطح ترفند

بسیاری از ما ورزش هایی را انجام می دهیم و یا به ورزشگاه می رویم و تمرین می کنیم و یا رژیم های مختلف را امتحان می کنیم اما در تمام این مدت ما حتی متوجه نشدیم که پیاده روی طولانی مدت هر روزه، همانطور که توسط تعدادی از مطالعات نشان داده می شود، برای کاهش وزن موثر نمی باشد . پس باید برنامه ای هدفمند داشته باشید و آن را پیگیری کنید . در این آموزش با ما همراه باشید

بسیاری از ما ورزش هایی را انجام می دهیم و یا به ورزشگاه می رویم و تمرین می کنیم و یا  رژیم های مختلف را امتحان می کنیم اما در تمام این مدت ما حتی متوجه نشدیم که پیاده روی طولانی مدت هر روزه، همانطور که توسط تعدادی از مطالعات نشان داده می شود، برای کاهش وزن موثر نمی باشد .



عوامل اصلی تاثیر گذار بر سوزاندن کالری در هنگام راه رفتن ، فاصله  سرعت و وزن بدن شما است. برای بهترین نتایج، شما باید یک برنامه منظم را دنبال کنید و از یک سرعت سنج استفاده کنید.

این دستگاه به شما می گوید چقدر شما در طول روز قدم گذاشته اید. اگر شما یک فاصله بزرگ را پوشش می دهید اما هنوز وزن خود را از دست نمی دهید، می توانید میزان سرعت خود را اضافه کنید.





این  برآورد تقریبی به شما کمک می کند تا برنامه خود را بسازید .(توجه کنید که خیلی از این موارد به  ویژگی های فردی ، شیوه زندگی ، عادت های غذایی و وضعیت سلامتی بستگی دارد):

100 کیلو وات = 2000 درصدی = 1.6 کیلومتر

1 کیلوگرم = 140،000 تیر = 7000 کیلوکالری = 112 کیلومتر

راههای طولانی شدن پیاده روی:

     از اتوبوس و اتوموبیل استفاده نکنید .
     بچه هایتان را از مدرسه بیاورید .
      از آسانسور و پله برقی استفاده نکنید.
     

     برای پیاده روی بیشتر جالب است، موارد زیر را امتحان کنید:
     با دوست خود به پیاده روی بروید .
      به موسیقی یا کتاب های صوتی مورد علاقه خود گوش دهید.
     راه رفتن در اطراف مکان های ناآشنا ، و مسیرهای جدید را انتخاب کنید.

در زمستان ، اگر شما یک تردمیل دارید، می توانید تمرینات خود را ادامه دهید. این به شما اجازه می دهد تا فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی را هم تماشا کنید.




یک تمرین عالی 

     ابتدا سبک شروع کنید، به تدریج مسافت  و سرعت را افزایش دهید. ابتدا باید مسافت پیاده روی خود را بالا ببرید و سپس سرعت را افزایش دهید. این می تواند برای سلامت شما مناسب باشد.
   پیاده روی به طور مرتب یک هفته یک بار هیچ گاه مفید نخواهد بود . اگر هر روز نمی توانید پیاده روی کنید، حداقل 2-3 بار در هفته انجام دهید.
     با پزشک خود مشورت کنید و یک آزمایش پزشکی انجام دهید. (تکرار 1 الی 2 بار در سال )
     وضعیت خود را در حین راه رفتن تماشا کنید. تنه و شانه های شما بایددر یک راستا باشد و شکم خود را داخل قرار دهید.


نکته :


 پیاده روی آهسته در فاصله کوتاه بی  فایده خواهد بود، هم چنین اگر شما برای یک مدت طولانی ، بیش از حد سریع پیاده روی کنید ، ممکن است آسیب ببینید .

منبع : یه ترفند

UserPicture

حمید رضا رحیمی کاربر عادی

..
29 ترفــند 10 امتیـاز

0 نظر دوستان در رابطه با ترفند

نظری ثبت نشده است!

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید!

کاهش وزن لاغر شویم لاغری وزن اضافه وزن پیاده روی

ورود به حساب کاربری

بازیابی پسورد

هنوز حساب کاربری ندارید ؟ همین حالا عضو یه ترفند شوید

ساخت حساب کاربری

بازیابی پسورد

حساب کاربری دارید ؟ همین حالا وارد حساب شوید

بازیابی پسورد

عضویت

حساب کاربری دارید ؟ همین حالا وارد حساب شوید